PHYSO – BODYFORMER M+

De Bodyformer M+ is een revolutionair apparaat en een waardevolle aanvulling in mijn Wellnesspraktijk.

De Bodyformer M+ met 24 flexibele pads, brengt de - voor de behandeling noodzakelijke – impulsen, uiterst nauwkeurig en in de juiste dosering, over naar de te behandelen lichaamsdelen. Het apparaat kent zeer uitgebreide toepassingen en is o.a. te gebruiken voor:

• Lymfedrainage
  • Spierversteviging
  • Lichaamscontourverbetering
  • Relaxatie en pijnverlichting
  • Lichaamshouding verbetering
  • Cellulitis vermindering
  • Postnatale buikspiertraining etc.

BODYFORMER M+ VOOR LYMFEDRAINAGE EN CELLULITIS VERMINDERING:

Bijzonder is de speciaal ontworpen lymfedrainage en cellulitisbehandeling. Door hoge, automatische wisselende frequenties en de pompreactie in het lichaam worden afvalstoffen door de lymfe afgevoerd. (link Lymfedrainage) Bovendien zorgen de hoge frequenties ervoor dat aan de oppervlakte liggende spieren gestimuleerd worden: dit draagt bij aan vermindering van cellulitis.

De gefaseerde Bodyform M+ techniek van ontgiften, pompen en ontspannen is speciaal ontworpen om maximale resultaten te behalen bij het behandelen van cellulitis en lymfevaten.

BODYFORMER M+ VOOR LICHAAMSVERSTEVIGING EN SPIEROPBOUW:

De programma’s variëren van spieropbouw en omvangvermindering voor beginners, tot een speciaal programma voor gevorderden en sporters, die de spieren willen verstevigen die tijdens trainingen niet of minder vaak aangesproken worden.

De gevolgen zijn:

• Een betere doorbloeding van de huid
  • Een verhoogde vetverbranding
  • Een gladdere en strakkere huid en stevigere spieren

BODYFORMER M+ VOOR PIJNBESTRIJDING:

Een speciaal toegevoegd programma van de Bodyformer M+ is het TENS-programma. Deze zorgt ervoor dat mensen met pijnklachten de behandeling ondergaan op een uiterst aangenaam en voorzichtige wijze. TENS staat voor Transcutane Elektrische Neuro Stimulatie, oftewel: zenuwprikkeling met elektrische stroom die door de huid gaat. Ze wordt toegepast bij allerlei soorten pijn. Zowel acute pijn (na bijv. een operatie) als zeurende pijn, komen in aanmerking voor een TENS-behandeling. Daarnaast kan de stimuleringsstroom endorfine vrij maken. Dit is een lichaamseigen morfine-achtige stof die als pijnstiller werkt.

Ook ideaal bij blessures!

BODYFORMER M+ BIJ RUGPIJN EN SPANNINGEN:

Een programma waarbij pijnverzachting (TENS) en het opheffen van spanningen worden gecombineerd.

Massages

VOETMASSAGE

"Evenwicht.... Balans...."

AFSLANKMASSAGE